آراموزگار اقبالی نسب
بیوگرافی آراموزگار حسین اقبالی نسب
متولد : 14 اسفند 1355 (1977, March 5)
محل تولد : تهران، ایران
وضعیت تأهل : متأهل

دانش‌آموخته روانشناسی و مشاوره از دانشگاه علامه طباطبایی تهران

دانش‌آموخته تروما از دانشگاه EMU آمریکا

عضو انجمن روانشناسان بریتانیا

تحول بنیادین (نویسنده)

واکسن ذهنی کرونا (نویسنده)

هر آنچه شما اسم می‌گذارید (نویسنده)

توانایی خودکنترلی (مترجم)

ارتباط با ضمیر ناخودآگاه (مترجم)

کوچ برای زندگی موفق (مترجم)

آراموزگار اقبالی نسب به عنوان یکی از روان‌شناسان و درمانگران معروف کشور شناخته می‌شود و از بنیانگذاران معنویت سازمانی در ایران محسوب می‌شود. او با تکیه بر سال‌ها تجربه و تخصص خود، در مسیر پر پیچ و خم تغییر همراه شما خواهد بود و به شما کمک می‌کند تا به آن تحولات باورنکردنی و بی‌نظیری که سال‌ها منتظر آن بوده‌اید، دست پیدا کنید.

آراموزگار اقبالی نسب در طول زندگی خود با سختی‌های بسیاری روبرو بوده است. اما با عشق و ایمان به خداوند، تمام این مشکلات را پشت سر گذاشته و امروزه به عنوان یک مدرس بین‌المللی رشد و توسعه فردی، آموخته‌ها و تجربیات ارزشمند خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

آراموزگار اقبالی نسب

آراموزگار حسین اقبالی نسب کیست؟

آراموزگار اقبالی نسب در 14مین روز از اسفند ماه سال 1355 در یک خانوده پرجمعیت، در تهران دیده به جهان گشود. او در مورد دوران کودکی خود چنین توضیح می‌دهد: «من از همان ابتدا شخصیت دو گانه‌ای داشتم، به گونه‌ای که بعضی روزها کودکی خوب، آرام و ساپورتی بود و در کارهای خانه به خانواده کمک می‌کردم اما بعضی مواقع هم شر بودم و به شیطنت روی می‌آوردم»

آراموزگار اقبالی‌ نسب در طول دوران تحصیل و پس از آن افتخارات بسیاری را کسب کرده است. او 2 بار مقام اول مسابقات تلاوت قرآن در سطح کشور را از آن خود کرده و در زمینه آواز سنتی ایرانی نیز به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. حتی افتخار شاگردی اساتید برجسته این عرصه را نیز داشته است.

او در همان برهه که تقریباً 20 ساله بود، علاوه بر اینکه خط بسیار زیبایی داشت، در مسابقات تلاوت قرآن کریم مقام کسب کرده و حتی در زبان انگلیسی تا سطح تافل (TOEFL) پیش رفته بود. به گفته خودش، او در هر زمینه‌ای که پا می‌گذاشت، رتبه‌های اول را به خود اختصاص می‌داد.

کتابی که زندگی دوباره به آراموزگار اقبالی‌ نسب بخشید!

آراموزگار اقبالی نسب درمورد قوت قلبش در روزهای سختی که تجربه کرده است، می‌گوید: «در سوئد با خواندن دو کتاب از اندرو متیوس (Andrew Matthews) به نام‌های راز شاد زیستن و آخرین راز شاد زیستن به زندگی‌ام برگشتم و به قدرت علوم روانشناسی و قدرت ذهنی در ترمیم ساختارهای بدنی انسان پی بردم. دیدم که چقدر با این آگاهی، بدنم قوی‌تر شد و دیگر عفونت نداشتم؛ گویی میل به زندگی در من احیاء شد و تصمیم گرفتم موضوعات همین کتابی که در بهبود اوضاع حالم کمکم کرده بود را در فضای آکادمیک، درسش را بخوانم.

بعد از آن وارد رشته روانشناسی در دانشگاه علامه طباطبایی تهران شدم و این رشته را تا مرحله تخصص ادامه دادم که هم اکنون به عنوان متخصص روانشناسی، مدرس موفقیت و توسعه فردی و معنویت شناخته می‌شوم و به عنوان سخنران بین‌المللی در حوزه موفقیت در آمریکا، ایتالیا و عمان فعالیت داشتم.»

آراموزگار اقبالی نسب

شروع فعالیت حرفه‌ای آراموزگار حسین اقبالی نسب از زبان خودش

آراموزگار اقبالی نسب در اینباره می‌گوید: «هر شخصی با هر مهارتی که دارد (هر تخصصی داشته باشد) باید شخصیت یک فروشنده را داشته باشد و بتواند کار فروش انجام دهد. یکی از کارهایی که من انجام می‌دهم لایف کوچینگ است؛ به عنوان مثال یک پزشک را کوچ می‌کنم و بعد از 5 یا 6 ماه درآمد ماهیانه اش از 3 میلیون تومان به روزی 20 – 30 میلیون تومان می‌رسد. ما به او مهارت پزشکی یاد نداده‌ایم، بلکه روی شخصیتش به عنوان فروشنده دانش، علم و خدمات کار کرده‌ایم. واقعیت این است که شما خدمات پزشکی ارائه می‌دهید اما فروش آن را بلد نیستید، اینجاست که باید مارکتینگ یاد بگیرید که از سه لایه تشکیل شده است و به شما کمک می‌کند تا مهارت‌تان را به درآمد تبدیل کنید:
  1. پرسونال برندینگ (Personal branding): یعنی برندسازی شخصی
  2. بازاریابی (Marketing): یعنی چگونه و از چه ابزاری، افراد را از محصولات خود آگاه سازید
  3. تبدیل (Conversion): یعنی مخاطبینی را که پیدا کرده‌اید را چگونه به ارزشی به نام درآمد تبدیل کنید.
عده‌ای از همکاران ما به دلیل نداشتن شخصیت فروشندگی، سرخورده می‌شوند و از اینکه جلو دوربین بیایند و راجع به خودشان با مردم حرف بزنند و رابطه صمیمی ایجاد کنند، خجالت می‌کشند که در واقع این نشان‌دهنده ضعف شخصیتی آنها است. اصطلاحی وجود دارد که می‌گوییم: یک معلم خوب، یک فروشنده خوب نیز است. از نظر آراموزگار اقبالی نسب قوی‌ترین فروشندگان، پیامبران الهی بودند که توانستند بهشتی را که هنوز کسی آن را ندیده است، به خیلی‌ها بفروشند! از این رو به همکاران و دوستان توصیه می‌کنم که دو اتفاق در شخصیتشان بیفتد تا به یک برتری و موفقیت برسند و آن هم این است که مهارت و شخصیت یک فروشنده را در خود ایجاد کنند. آراموزگار اقبالی نسب می‌گوید: «اگر به گذشته برگردم، بیشتر می‌جنگیدم، به خوبی درس می‌خواندم، تلاش بیشتری می‌کردم و تا سن 20 سالگی تمام کارهایی را که انجام داده‌ام را دوباره انجام می‌دادم اما هیچوقت نمی‌خواهم زجری که در تصادف کشیدم، تکرار شود! در رشته علمی خودم روانشناسی، آگاهی و اطلاعاتم را بیشتر از این گسترده‌تر می‌کردم (احساس می‌کنم در حوزه تخصصی‌ام کم‌کاری کرده‌ام)؛ درست است که امروزه جزو معروف‌ترین‌ها هستم اما دوست دارم در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشم» آراموزگار اقبالی نسب مدرس هوش معنوی، هم اکنون بر روی فضای آموزش و ساختن سازمان آموزشی خودش تمرکز کرده و به عنوان تارگت خود، می‌خواهد تدریس را در فضای بین‌المللی به زبان انگلیسی انجام بدهد تا در سرتاسر دنیا بتواند به افراد بیشتری کمک کند. او تنها شخصی بود که در خاورمیانه کتابی تحت عنوان ‌«واکسن ذهنی کرونا» نوشت و در آن به تکنیک‌های ذهنی برای افزایش سیستم ایمنی بدن اشاره کرد. این کتاب به زبان عربی ترجمه شده و در حال ترجمه به زبان انگلیسی است. تاکنون بیش از 10 هزار نسخه الکترونیکی از این کتاب به جامعه پزشکی اهدا شده و می‌توان گفت که باعث حال خوب خیلی از افراد که درگیر این بیماری بوده اند، شده است.
آراموزگار اقبالی نسب

تجربیات و سوابق کاری دکتر اقبالی نسب

همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی

برگزاری بیش از هزار کارگاه در حوزه‌های معنوی، موفقیت، خوشبختی و سلامتی ملقب به استاد حال خوب ایران
برگزاری دوره‌های معنوی در داخل و خارج از ایران
برگزاری اولین دوره‌های جامع در چهار حیطه کسب‌و‌کار، بهبود روابط، معنویت و سلامتی ملقب به راندمان

راه‌های ارتباطی

پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://hoseineghbalinasab.com/?p=2271
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
ارسال تیکت
آراموزگار حسین اقبالی نسب می‌خواهید اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد کردن
اجازه دادن به اعلان ها